Mijn Droomreis - Reisverslagen van Amy Boijens - WaarBenJij.nu Mijn Droomreis - Reisverslagen van Amy Boijens - WaarBenJij.nu

Mijn Droomreis

Lieve familie & vrienden,

Voor velen niet onverwacht, ga ik me opnieuw wagen aan een super rondreis. Dit keer heb ik mijn baan bij American Express opgezegd om een prachtige rondreis te gaan maken door Midden- en Zuid-Amerika, na afloop van wederom een bezoek aan het altijd mooie Mexico. Hiervoor heb ik minimaal een half jaar uitgetrokken....einddatum nog onbekend. Uiteraard wil ik al mijn ervaringen en mooie momenten graag met jullie delen.
Hopelijk krijgen jullie dan ook een beetje het gevoel dat je stiekem met mij mee reist :)

Abrazo,
Amy

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Las Amazonas en de Oostkust van Brazilie

06 November 2012

Weer even packpackend door Peru

27 September 2012

Arequipa, ik ga je missen!!

07 Augustus 2012

Tussen het reizen door weer even aan het werk

17 Juli 2012

Kleurrijk, tradities, actie & natuur: I love it
Amy

Lieve familie & vrienden, Voor velen niet onverwacht, ga ik me opnieuw wagen aan een super rondreis. Dit keer heb ik mijn baan opgezegd om een prachtige rondreis te gaan maken door Midden- en Zuid-Amerika na afloop van wederom een bezoek aan het altijd mooie Mexico. Hiervoor heb ik minimaal een half jaar uitgetrokken... einddatum nog onbekend. Uiteraard wil ik al mijn ervaringen en mooie momenten graag met jullie delen. Hopelijk krijgen jullie dan ook een beetje het gevoel dat je stiekem met mij mee reist :) Abrazo, Amy

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30405

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 19 December 2012

Mijn Droomreis

28 December 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: