Mexicoooo, I am back!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Amy Boijens - WaarBenJij.nu Mexicoooo, I am back!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Amy Boijens - WaarBenJij.nu

Mexicoooo, I am back!!

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

12 Oktober 2011 | Mexico, Playa del Carmen

Hola amigos!!
Hier dan het eerste berichtje van mij vanuit het mooie Mexicooooo.
Afgelopen zondagavond ben ik veilig aangekomen in Cancun, caribische kust van Mexico. Een vriend van me, Alberto, stond me al op te wachten en vanaf daar hebben we een taxibusje naar Playa del Carmen gepakt (45 min). Ik blijf daar namelijk de komende dagen bij m´n vriendin Priscilla logeren. Samen met ons drietjes hebben we de afgelopen dagen alweer veel leuke dingen gedaan. Zo zijn we uiteraard meteen na aankomst lekker tacos en guacamole gaan eten, met een Mexicaans biertje erbij :)
Veel bijgekletst na elkaar 2,5 jaar niet meer gezien te hebben. We zijn naar Xel-Ha geweest, een park waar je helemaal tot rust komt, heerlijk kunt zonnen, zwemmen in de schitterende natuur, dolfijnenshow, snorkelen en met een grote zwemband door de mangrove badderen, met ook nog eens onbeperkt eten en drinken..Heerlijk die cockailtjes haha. Wat is het leven toch fantastisch!
Gister ben ik met Alberto naar het plaatsje Akumal geweest waar ze een van de mooiste stranden hebben van deze costa. Akumal betekent het land van de schildpadden, en dat heb ik geweten. Het is er prachtig om te snorkelen en zo zwem je dan opeens tussen 3 grote schildpadden in met daarnaast uiteraard nog heel veel mooie kleurrijke visjes en koraal. En dat allemaal bij het een na grootste koraalrif van de wereld dat loopt tot aan Honduras..Wow!
Vandaag ben ik in Cancun en ga zo straks met een vriend lekker naar het strand. Morgenvroeg vertrek ik naar Merida voor 2 dagen en dan ben ik tot de 18de oktober weer in Playa del Carmen. Zal snel wat fotootjes op de site zetten, maar natuurlijk ben ik ook op facebook te vinden. Daar staan al wat fotos op van de vorige dagen.
Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Mochten er nog leuke nieuwtjes zijn, dan hoor ik ze uiteraard graag :)
Heel veel groetjes aan iedereen van uit de zonnige Riviera Maya.
XXX Amy
Playa del Carmen (Mexico) 12 okt 2011

  • 12 Oktober 2011 - 19:24

    Nanda:

    Wow, klinkt geweldig, geniet ervan hè!!!

  • 12 Oktober 2011 - 20:03

    Janneke:

    Klinkt allemaal heerlijk daar! geniet ervan! ik zal nog even mijn sjaal om doen en de paraplu openen ;)

  • 12 Oktober 2011 - 20:16

    Elles En Janneke:

    Hee lieve Amy,
    vond het superleuk dat je nog even was langsgekomen. Janneke is helemaal blij met molletje!!
    Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat; geniet er van!!!
    Veel liefs,
    Elles

  • 13 Oktober 2011 - 07:32

    Josta:

    Estoy celosa, cabrona!! ;-)

  • 13 Oktober 2011 - 09:26

    Lot:

    Oooh lekker lekker!
    Doe je nog wat anders dan op het strand banjeren?? :)
    Maar, vandaag hebben wij ook zon hoor!! Ziet er prachtig uit, alleen not really bikini-time...!
    Heb je m'n smsje nog gehad zondag morgen?
    Enjoy! xx

  • 13 Oktober 2011 - 09:49

    Linda:

    Hej Amy! Klinkt als een super begin van je reis daar! Lijkt me erg gaaf zo tussen de schildpadden te zwemmen :)
    Geniet en hou ons op de hoogte!

    Liefs

  • 13 Oktober 2011 - 13:36

    Laura:

    Ohhhhhhh!!.. Wij werken wel door hoor- geniet!! Turtles jiehaa..kus van je collega's

  • 13 Oktober 2011 - 20:05

    Rianne:

    Amy! Zo kort weg en alweer zoveel leuke dingen gedaan. Wat gaaf! Ik weet dat ik heb gezegd dat het leuk zou zijn als je ons op de hoogte zou houden, maar als dit zo doorgaat voorzie ik hier iets groens van jaloezie ;-). You go girl!x

  • 15 Oktober 2011 - 14:12

    Dennis:

    Hoi Amy, Klinkt weer geweldig, moet voor jou wel als thuiskomen voelen! En leuk om weer met een aantal mensen even bij te praten en biertjes te drinken:-) Geniet van de eerste dagen en ga lekker relaxen en over een plan nadenken haha, groetjes,

  • 17 Oktober 2011 - 07:11

    Anja Kozijn:

    Hi Amy, dat klinkt allemaal geweldig. En dan te bedenken dat jouw droomreis net begonnen is. Dat belooft nog wat! Fijn om te horen dat je het goed maakt. Geniet ervan. Groetjes, Anja

  • 17 Oktober 2011 - 08:44

    Laura:

    Hi Amy,
    Dat klinkt goed, wij worden er jaloers van.. Hier missen we je heel erg maar zijn blij dat je ons op de hoogte houdt van je avonturen! Geniet ervan en veel succes morgen, daar ben ik natuurlijk heeeeel erg benieuwd naar..
    dikke kus

  • 17 Oktober 2011 - 20:08

    Annet:

    Hee Miss Amy! Wauw.. je staat aan de vooravond van.. de ontmoeting met DE MEXICAAN .. Ons is benieuwd!

    Geweldig om tijdens dit snertweer die warme verhalen van jou te horen! Keep it up GIRLIE!

    Mis je lach.. en het brood -:)

    Liefs, Annet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Lieve familie & vrienden, Voor velen niet onverwacht, ga ik me opnieuw wagen aan een super rondreis. Dit keer heb ik mijn baan opgezegd om een prachtige rondreis te gaan maken door Midden- en Zuid-Amerika na afloop van wederom een bezoek aan het altijd mooie Mexico. Hiervoor heb ik minimaal een half jaar uitgetrokken... einddatum nog onbekend. Uiteraard wil ik al mijn ervaringen en mooie momenten graag met jullie delen. Hopelijk krijgen jullie dan ook een beetje het gevoel dat je stiekem met mij mee reist :) Abrazo, Amy

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 30413

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 19 December 2012

Mijn Droomreis

28 December 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: